آ

  • آسیب‌شناسی بررسی و آسیب‌شناسی همسویی راهبردی و عوامل مؤثر بر آن در حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 306-332]

  • آموزش و توسعه کارکنان فعالیت‌های مدیریت منابع انسانی و تعهد سازمانی در بین مهندسین و تکنسین‌های فنی شرکت برق [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 79-95]

ا

  • اثربخشی واکاوی عوامل موثر بر عملکرد کسب و کارهای مستقر در پارک های علم و فناوری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 350-365]

  • اخلاق حسابرسی الگوی رابطه فلسفه‌های اخلاقی و فناوری اطلاعات با رفتار اخلاقی حسابرسان: رویکرد نظریه شبکه کنشگران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 216-228]

  • ارزش ادراک‌شده بررسی اثر عوامل موثر بر خرید واقعی با نقش میانجی قصدخرید و نقش تعدیلگری نوع محصول ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 96-115]

  • ارزش درک شده تأثیر فعالیت‌های بازاریابی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید با میانجی‌گری‌ هویت اجتماعی، ارزش درک شده و رضایتمندی مصرف‌کنندگان شرکت سینره [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 333-349]

  • ارزش شرکت نگهداشت وجه نقد، ارزش شرکت و عملکرد مالی تحت محدودیت در تأمین مالی: موردمطالعه بازار سرمایه ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 434-446]

  • ارزیابی مشتریان نیازسنجی شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی با روش ترکیبی گسترش عملکرد کیفیت و دیمتل فازی (بررسی موردی: شرکت خدماتی شهرک صنعتی رازی اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 195-215]

  • استراتژی کسب‌وکار تأثیر استراتژی کسب‌وکار بر عملکرد شرکت با تأکید بر نقش تعدیل کنندگی توانایی مدیریت [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 285-305]

  • انعطاف‌پذیری انعطاف‌پذیری سازمانی و عملکرد مالی: موردمطالعه شعب تأمین اجتماعی شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 55-63]

  • اینترنت اشیا ارائه چارچوبی برای پیاده سازی زنجیره تامین چابک مبتنی بر داده های بزرگ (مطالعه موردی: شرکت های تند مصرف) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 128-136]

ب

  • بازاریابی بررسی تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی با تصویر ذهنی مشتریان شرکت‌های بیمه در استان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 153-166]

  • بردار ویژه بهینه سازی پرتفلیو و نظریه ی ماتریس تصادفی در بازار بورس [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 257-267]

  • بهینه‌سازی خوشه بندی رفتار سرمایه گذاران بر اساس ویژگی های مالی، رفتاری و جمعیت شناختی: مطالعه ای بر اساس الگوریتم k-means [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 180-194]

  • بهینه‌سازی پرتفلیو بهینه سازی پرتفلیو و نظریه ی ماتریس تصادفی در بازار بورس [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 257-267]

پ

  • پارک علم و فناوری واکاوی عوامل موثر بر عملکرد کسب و کارهای مستقر در پارک های علم و فناوری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 350-365]

  • پذیرش پذیرش فناوری مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) در شرکت‌های ساختمانی استان تهران با استفاده از مدل پذیرش فناوری (TAM) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 385-400]

  • پیاده‌سازی و اجرای تحول مدل تحول استراتژیک پیشنهادی دانشگاه‌ها (مطالعه موردی: یکی از دانشگاه‌های دولتی) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 116-127]

ت

  • تأمین اجتماعی انعطاف‌پذیری سازمانی و عملکرد مالی: موردمطالعه شعب تأمین اجتماعی شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 55-63]

  • تاب‌آوری زنجیره تأمین شناسایی و اولویت‌بندی قابلیت‌های تکنولوژیکی به‌منظور افزایش تاب آوری زنجیره تأمین [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 229-243]

  • تبلیغ دهان به دهان اثر ایجاد حس مالکیت روانی فردی و جمعی برند در اجتماعات آنلاین برند بر رفتار خرید و تبلیغات برخط دهان به دهان (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ماهان) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 401-419]

  • تحلیل داده‌های بزرگ ارائه چارچوبی برای پیاده سازی زنجیره تامین چابک مبتنی بر داده های بزرگ (مطالعه موردی: شرکت های تند مصرف) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 128-136]

  • تحمل ریسک خوشه بندی رفتار سرمایه گذاران بر اساس ویژگی های مالی، رفتاری و جمعیت شناختی: مطالعه ای بر اساس الگوریتم k-means [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 180-194]

  • تصویر ذهنی بررسی تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی با تصویر ذهنی مشتریان شرکت‌های بیمه در استان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 153-166]

  • تعاملات کاری واکاوی عوامل موثر بر عملکرد کسب و کارهای مستقر در پارک های علم و فناوری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 350-365]

  • تعهد سازمانی فعالیت‌های مدیریت منابع انسانی و تعهد سازمانی در بین مهندسین و تکنسین‌های فنی شرکت برق [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 79-95]

  • توانایی مدیریت تأثیر استراتژی کسب‌وکار بر عملکرد شرکت با تأکید بر نقش تعدیل کنندگی توانایی مدیریت [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 285-305]

  • توانمندی‌های داخلی تحقیق و توسعه تأثیر کارآفرینی، توانمندی‌های داخلی و همکاری‌های خارجی تحقیق و توسعه بر عملکرد نوآوری در گروه صنعتی مپنا [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 366-384]

  • توسعه نوآوری مدل مدیریت عوامل انگیزش فردی، تیمی و سازمانی در توسعه نوآوری‌های شاخص (مطالعه موردی: 4 شرکت در شهرک صنعتی توس مشهد) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 420-433]

ج

  • جبران خدمات فعالیت‌های مدیریت منابع انسانی و تعهد سازمانی در بین مهندسین و تکنسین‌های فنی شرکت برق [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 79-95]

  • جهت‌دهی فناوری تاثیر جهت‌گیری فناوری بر عملکرد صادراتی با تاکید بر نقش میانجی نوآوری و نقش تعدیلی مسئولیت اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 268-284]

  • جوامع برند اثر ایجاد حس مالکیت روانی فردی و جمعی برند در اجتماعات آنلاین برند بر رفتار خرید و تبلیغات برخط دهان به دهان (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ماهان) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 401-419]

ح

  • حمایت مدیریت عالی سازمان فعالیت‌های مدیریت منابع انسانی و تعهد سازمانی در بین مهندسین و تکنسین‌های فنی شرکت برق [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 79-95]

  • حمل و نقل هوایی اثر ایجاد حس مالکیت روانی فردی و جمعی برند در اجتماعات آنلاین برند بر رفتار خرید و تبلیغات برخط دهان به دهان (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ماهان) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 401-419]

خ

  • خروج کارآفرین اولویت‌بندی دلایل خروج کارآفرین از کسب وکار در مراحل رشد شرکت [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]

  • خرید واقعی بررسی اثر عوامل موثر بر خرید واقعی با نقش میانجی قصدخرید و نقش تعدیلگری نوع محصول ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 96-115]

  • خلاقیت‌ محوری واکاوی عوامل موثر بر عملکرد کسب و کارهای مستقر در پارک های علم و فناوری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 350-365]

  • خوشه‌بندی خوشه بندی رفتار سرمایه گذاران بر اساس ویژگی های مالی، رفتاری و جمعیت شناختی: مطالعه ای بر اساس الگوریتم k-means [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 180-194]

د

  • دامپینگ رویکردی جدید به مسئله اقتصادی دامپینگ مبتنی بر نظریه بازی‌ها با پارامترهای خاکستری [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 14-29]

  • دانش محصول بررسی اثر عوامل موثر بر خرید واقعی با نقش میانجی قصدخرید و نقش تعدیلگری نوع محصول ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 96-115]

  • دلفی فازی شناسایی و اولویت‌بندی قابلیت‌های تکنولوژیکی به‌منظور افزایش تاب آوری زنجیره تأمین [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 229-243]

  • دیماتل مبتنی بر فرآیند تحلیل شبکه شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی موفقیت در مدیریت زنجیره تأمین با روش دیماتل مبتنی بر تحلیل شبکه: مطالعه موردی مخابرات استان مازندران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 30-54]

  • دیمتل فازی نیازسنجی شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی با روش ترکیبی گسترش عملکرد کیفیت و دیمتل فازی (بررسی موردی: شرکت خدماتی شهرک صنعتی رازی اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 195-215]

ر

  • راهبرد سازمان واکنش بازار سرمایه نسبت به تحلیل راهبردی در مدیریت سازمان (مورد مطالعه: شرکت‌های کاربر و سرمایه‌بر) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 64-78]

  • رضایتمندی مصرف‌کنندگان تأثیر فعالیت‌های بازاریابی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید با میانجی‌گری‌ هویت اجتماعی، ارزش درک شده و رضایتمندی مصرف‌کنندگان شرکت سینره [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 333-349]

  • رفتار خوشه بندی رفتار سرمایه گذاران بر اساس ویژگی های مالی، رفتاری و جمعیت شناختی: مطالعه ای بر اساس الگوریتم k-means [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 180-194]

ز

  • زنجیره تأمین چابک ارائه چارچوبی برای پیاده سازی زنجیره تامین چابک مبتنی بر داده های بزرگ (مطالعه موردی: شرکت های تند مصرف) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 128-136]

  • زنجیره تأمین مبتنی بر داده‌های بزرگ ارائه چارچوبی برای پیاده سازی زنجیره تامین چابک مبتنی بر داده های بزرگ (مطالعه موردی: شرکت های تند مصرف) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 128-136]

س

  • سوآرا شناسایی و اولویت‌بندی قابلیت‌های تکنولوژیکی به‌منظور افزایش تاب آوری زنجیره تأمین [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 229-243]

  • سیاست تقسیم سود بررسی تاثیر فشار سرمایه‌گذاران بر سیاست تقسیم سود [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 167-179]

  • سیستم‌های توصیه‌کننده خوشه بندی رفتار سرمایه گذاران بر اساس ویژگی های مالی، رفتاری و جمعیت شناختی: مطالعه ای بر اساس الگوریتم k-means [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 180-194]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی بررسی تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی با تصویر ذهنی مشتریان شرکت‌های بیمه در استان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 153-166]

  • شرکت رنگ‌سازی ایران بررسی تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی کارآفرینی در شرکت رنگسازی ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 137-152]

  • شرکت های بیمه بررسی تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی با تصویر ذهنی مشتریان شرکت‌های بیمه در استان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 153-166]

  • شرکت‌های تند مصرف ارائه چارچوبی برای پیاده سازی زنجیره تامین چابک مبتنی بر داده های بزرگ (مطالعه موردی: شرکت های تند مصرف) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 128-136]

  • شرکت‌های ساختمانی پذیرش فناوری مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) در شرکت‌های ساختمانی استان تهران با استفاده از مدل پذیرش فناوری (TAM) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 385-400]

  • شرکت‌های سرمایه‌بر واکنش بازار سرمایه نسبت به تحلیل راهبردی در مدیریت سازمان (مورد مطالعه: شرکت‌های کاربر و سرمایه‌بر) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 64-78]

  • شرکت‌های کاربر واکنش بازار سرمایه نسبت به تحلیل راهبردی در مدیریت سازمان (مورد مطالعه: شرکت‌های کاربر و سرمایه‌بر) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 64-78]

ض

  • ضددامپینگ رویکردی جدید به مسئله اقتصادی دامپینگ مبتنی بر نظریه بازی‌ها با پارامترهای خاکستری [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 14-29]

ط

  • طراحی مدرسه ابتدایی روش های مدیریت طراحی درمدرسه ابتدایی باایجاد نشاط جهت ارتقاءیادگیری در دانش آموزان [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 244-256]

ع

  • عملکرد واکاوی عوامل موثر بر عملکرد کسب و کارهای مستقر در پارک های علم و فناوری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 350-365]

  • عملکرد سازمانی بررسی تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی کارآفرینی در شرکت رنگسازی ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 137-152]

  • عملکرد شرکت تأثیر استراتژی کسب‌وکار بر عملکرد شرکت با تأکید بر نقش تعدیل کنندگی توانایی مدیریت [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 285-305]

  • عملکرد صادراتی تاثیر جهت‌گیری فناوری بر عملکرد صادراتی با تاکید بر نقش میانجی نوآوری و نقش تعدیلی مسئولیت اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 268-284]

  • عملکرد مالی انعطاف‌پذیری سازمانی و عملکرد مالی: موردمطالعه شعب تأمین اجتماعی شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 55-63]

  • عملکرد مالی نگهداشت وجه نقد، ارزش شرکت و عملکرد مالی تحت محدودیت در تأمین مالی: موردمطالعه بازار سرمایه ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 434-446]

  • عملکرد نوآوری تأثیر کارآفرینی، توانمندی‌های داخلی و همکاری‌های خارجی تحقیق و توسعه بر عملکرد نوآوری در گروه صنعتی مپنا [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 366-384]

  • عوامل انگیزش مدل مدیریت عوامل انگیزش فردی، تیمی و سازمانی در توسعه نوآوری‌های شاخص (مطالعه موردی: 4 شرکت در شهرک صنعتی توس مشهد) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 420-433]

  • عوامل حیاتی موفقیت شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی موفقیت در مدیریت زنجیره تأمین با روش دیماتل مبتنی بر تحلیل شبکه: مطالعه موردی مخابرات استان مازندران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 30-54]

  • عوامل ساختاری بررسی و آسیب‌شناسی همسویی راهبردی و عوامل مؤثر بر آن در حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 306-332]

  • عوامل محتوایی بررسی و آسیب‌شناسی همسویی راهبردی و عوامل مؤثر بر آن در حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 306-332]

  • عوامل محیطی بررسی و آسیب‌شناسی همسویی راهبردی و عوامل مؤثر بر آن در حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 306-332]

ف

  • فشار سرمایه‌گذار بررسی تاثیر فشار سرمایه‌گذاران بر سیاست تقسیم سود [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 167-179]

  • فعالیت‌های بازاریابی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی تأثیر فعالیت‌های بازاریابی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید با میانجی‌گری‌ هویت اجتماعی، ارزش درک شده و رضایتمندی مصرف‌کنندگان شرکت سینره [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 333-349]

  • فلسفه اخلاق الگوی رابطه فلسفه‌های اخلاقی و فناوری اطلاعات با رفتار اخلاقی حسابرسان: رویکرد نظریه شبکه کنشگران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 216-228]

ق

  • قابلیت تکنولوژیکی شناسایی و اولویت‌بندی قابلیت‌های تکنولوژیکی به‌منظور افزایش تاب آوری زنجیره تأمین [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 229-243]

  • قصد خرید بررسی اثر عوامل موثر بر خرید واقعی با نقش میانجی قصدخرید و نقش تعدیلگری نوع محصول ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 96-115]

  • قصد خرید تأثیر فعالیت‌های بازاریابی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید با میانجی‌گری‌ هویت اجتماعی، ارزش درک شده و رضایتمندی مصرف‌کنندگان شرکت سینره [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 333-349]

ک

  • کارآفرین اجتماعی اولویت‌بندی دلایل خروج کارآفرین از کسب وکار در مراحل رشد شرکت [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]

  • کارآفرین تجاری اولویت‌بندی دلایل خروج کارآفرین از کسب وکار در مراحل رشد شرکت [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]

  • کارآفرینی بررسی تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی کارآفرینی در شرکت رنگسازی ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 137-152]

  • کارآفرینی تأثیر کارآفرینی، توانمندی‌های داخلی و همکاری‌های خارجی تحقیق و توسعه بر عملکرد نوآوری در گروه صنعتی مپنا [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 366-384]

  • کسب‌وکار واکاوی عوامل موثر بر عملکرد کسب و کارهای مستقر در پارک های علم و فناوری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 350-365]

  • کنترل تحول مدل تحول استراتژیک پیشنهادی دانشگاه‌ها (مطالعه موردی: یکی از دانشگاه‌های دولتی) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 116-127]

  • کیفیت ادراک‌شده بررسی اثر عوامل موثر بر خرید واقعی با نقش میانجی قصدخرید و نقش تعدیلگری نوع محصول ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 96-115]

گ

  • گروه مپنا تأثیر کارآفرینی، توانمندی‌های داخلی و همکاری‌های خارجی تحقیق و توسعه بر عملکرد نوآوری در گروه صنعتی مپنا [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 366-384]

  • گسترش عملکرد کیفیت نیازسنجی شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی با روش ترکیبی گسترش عملکرد کیفیت و دیمتل فازی (بررسی موردی: شرکت خدماتی شهرک صنعتی رازی اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 195-215]

م

  • ماتریس خانه کیفیت نیازسنجی شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی با روش ترکیبی گسترش عملکرد کیفیت و دیمتل فازی (بررسی موردی: شرکت خدماتی شهرک صنعتی رازی اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 195-215]

  • مالکیت روانی اثر ایجاد حس مالکیت روانی فردی و جمعی برند در اجتماعات آنلاین برند بر رفتار خرید و تبلیغات برخط دهان به دهان (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ماهان) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 401-419]

  • محدودیت‌ در تأمین مالی نگهداشت وجه نقد، ارزش شرکت و عملکرد مالی تحت محدودیت در تأمین مالی: موردمطالعه بازار سرمایه ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 434-446]

  • محیط آموزشی روش های مدیریت طراحی درمدرسه ابتدایی باایجاد نشاط جهت ارتقاءیادگیری در دانش آموزان [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 244-256]

  • مدل پذیرش فناوری پذیرش فناوری مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) در شرکت‌های ساختمانی استان تهران با استفاده از مدل پذیرش فناوری (TAM) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 385-400]

  • مدل ساختار تفسیری مدل تحول استراتژیک پیشنهادی دانشگاه‌ها (مطالعه موردی: یکی از دانشگاه‌های دولتی) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 116-127]

  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان پذیرش فناوری مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) در شرکت‌های ساختمانی استان تهران با استفاده از مدل پذیرش فناوری (TAM) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 385-400]

  • مدیریت روش های مدیریت طراحی درمدرسه ابتدایی باایجاد نشاط جهت ارتقاءیادگیری در دانش آموزان [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 244-256]

  • مدیریت انگیزش مدل مدیریت عوامل انگیزش فردی، تیمی و سازمانی در توسعه نوآوری‌های شاخص (مطالعه موردی: 4 شرکت در شهرک صنعتی توس مشهد) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 420-433]

  • مدیریت زنجیره تأمین شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی موفقیت در مدیریت زنجیره تأمین با روش دیماتل مبتنی بر تحلیل شبکه: مطالعه موردی مخابرات استان مازندران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 30-54]

  • مدیریت کیفیت فراگیر بررسی تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی کارآفرینی در شرکت رنگسازی ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 137-152]

  • مراحل رشد کسب‌وکار اولویت‌بندی دلایل خروج کارآفرین از کسب وکار در مراحل رشد شرکت [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]

  • مسئولیت اجتماعی تاثیر جهت‌گیری فناوری بر عملکرد صادراتی با تاکید بر نقش میانجی نوآوری و نقش تعدیلی مسئولیت اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 268-284]

  • مشاوره سرمایه‌گذاری خوشه بندی رفتار سرمایه گذاران بر اساس ویژگی های مالی، رفتاری و جمعیت شناختی: مطالعه ای بر اساس الگوریتم k-means [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 180-194]

  • معاملات نوسانی بررسی تاثیر فشار سرمایه‌گذاران بر سیاست تقسیم سود [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 167-179]

ن

  • نسبت مشارکت معکوس بهینه سازی پرتفلیو و نظریه ی ماتریس تصادفی در بازار بورس [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 257-267]

  • نشاط روش های مدیریت طراحی درمدرسه ابتدایی باایجاد نشاط جهت ارتقاءیادگیری در دانش آموزان [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 244-256]

  • نظریه اخلاقی الگوی رابطه فلسفه‌های اخلاقی و فناوری اطلاعات با رفتار اخلاقی حسابرسان: رویکرد نظریه شبکه کنشگران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 216-228]

  • نظریه بازی خاکستری رویکردی جدید به مسئله اقتصادی دامپینگ مبتنی بر نظریه بازی‌ها با پارامترهای خاکستری [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 14-29]

  • نظریه بازی‌ها رویکردی جدید به مسئله اقتصادی دامپینگ مبتنی بر نظریه بازی‌ها با پارامترهای خاکستری [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 14-29]

  • نظریه سیستم خاکستری رویکردی جدید به مسئله اقتصادی دامپینگ مبتنی بر نظریه بازی‌ها با پارامترهای خاکستری [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 14-29]

  • نظریه شبکه کنشگران الگوی رابطه فلسفه‌های اخلاقی و فناوری اطلاعات با رفتار اخلاقی حسابرسان: رویکرد نظریه شبکه کنشگران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 216-228]

  • نظریه‌ی ماتریس تصادفی بهینه سازی پرتفلیو و نظریه ی ماتریس تصادفی در بازار بورس [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 257-267]

  • نگهداشت وجه نقد نگهداشت وجه نقد، ارزش شرکت و عملکرد مالی تحت محدودیت در تأمین مالی: موردمطالعه بازار سرمایه ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 434-446]

  • نوآوری تاثیر جهت‌گیری فناوری بر عملکرد صادراتی با تاکید بر نقش میانجی نوآوری و نقش تعدیلی مسئولیت اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 268-284]

  • نوآوری شاخص مدل مدیریت عوامل انگیزش فردی، تیمی و سازمانی در توسعه نوآوری‌های شاخص (مطالعه موردی: 4 شرکت در شهرک صنعتی توس مشهد) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 420-433]

و

  • واکنش بازار واکنش بازار سرمایه نسبت به تحلیل راهبردی در مدیریت سازمان (مورد مطالعه: شرکت‌های کاربر و سرمایه‌بر) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 64-78]

ه

  • همبستگی متقابل بهینه سازی پرتفلیو و نظریه ی ماتریس تصادفی در بازار بورس [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 257-267]

  • همسویی بررسی و آسیب‌شناسی همسویی راهبردی و عوامل مؤثر بر آن در حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 306-332]

  • همکاری‌های خارجی تحقیق و توسعه تأثیر کارآفرینی، توانمندی‌های داخلی و همکاری‌های خارجی تحقیق و توسعه بر عملکرد نوآوری در گروه صنعتی مپنا [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 366-384]

  • هویت اجتماعی تأثیر فعالیت‌های بازاریابی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید با میانجی‌گری‌ هویت اجتماعی، ارزش درک شده و رضایتمندی مصرف‌کنندگان شرکت سینره [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 333-349]