آ
-
آسیبشناسی
بررسی و آسیبشناسی همسویی راهبردی و عوامل مؤثر بر آن در حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 306-332]
-
آموزش و توسعه کارکنان
فعالیتهای مدیریت منابع انسانی و تعهد سازمانی در بین مهندسین و تکنسینهای فنی شرکت برق [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 79-95]
ا
-
اثربخشی
واکاوی عوامل موثر بر عملکرد کسب و کارهای مستقر در پارک های علم و فناوری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 350-365]
-
اخلاق حسابرسی
الگوی رابطه فلسفههای اخلاقی و فناوری اطلاعات با رفتار اخلاقی حسابرسان: رویکرد نظریه شبکه کنشگران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 216-228]
-
ارزش ادراکشده
بررسی اثر عوامل موثر بر خرید واقعی با نقش میانجی قصدخرید و نقش تعدیلگری نوع محصول ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 96-115]
-
ارزش درک شده
تأثیر فعالیتهای بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعی بر قصد خرید با میانجیگری هویت اجتماعی، ارزش درک شده و رضایتمندی مصرفکنندگان شرکت سینره [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 333-349]
-
ارزش شرکت
نگهداشت وجه نقد، ارزش شرکت و عملکرد مالی تحت محدودیت در تأمین مالی: موردمطالعه بازار سرمایه ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 434-446]
-
ارزیابی مشتریان
نیازسنجی شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی با روش ترکیبی گسترش عملکرد کیفیت و دیمتل فازی (بررسی موردی: شرکت خدماتی شهرک صنعتی رازی اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 195-215]
-
استراتژی کسبوکار
تأثیر استراتژی کسبوکار بر عملکرد شرکت با تأکید بر نقش تعدیل کنندگی توانایی مدیریت [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 285-305]
-
انعطافپذیری
انعطافپذیری سازمانی و عملکرد مالی: موردمطالعه شعب تأمین اجتماعی شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 55-63]
-
اینترنت اشیا
ارائه چارچوبی برای پیاده سازی زنجیره تامین چابک مبتنی بر داده های بزرگ (مطالعه موردی: شرکت های تند مصرف) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 128-136]
ب
-
بازاریابی
بررسی تاثیر بازاریابی در شبکههای اجتماعی با تصویر ذهنی مشتریان شرکتهای بیمه در استان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 153-166]
-
بردار ویژه
بهینه سازی پرتفلیو و نظریه ی ماتریس تصادفی در بازار بورس [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 257-267]
-
بهینهسازی
خوشه بندی رفتار سرمایه گذاران بر اساس ویژگی های مالی، رفتاری و جمعیت شناختی: مطالعه ای بر اساس الگوریتم k-means [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 180-194]
-
بهینهسازی پرتفلیو
بهینه سازی پرتفلیو و نظریه ی ماتریس تصادفی در بازار بورس [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 257-267]
پ
-
پارک علم و فناوری
واکاوی عوامل موثر بر عملکرد کسب و کارهای مستقر در پارک های علم و فناوری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 350-365]
-
پذیرش
پذیرش فناوری مدلسازی اطلاعات ساختمان (BIM) در شرکتهای ساختمانی استان تهران با استفاده از مدل پذیرش فناوری (TAM) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 385-400]
-
پیادهسازی و اجرای تحول
مدل تحول استراتژیک پیشنهادی دانشگاهها (مطالعه موردی: یکی از دانشگاههای دولتی) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 116-127]
ت
-
تأمین اجتماعی
انعطافپذیری سازمانی و عملکرد مالی: موردمطالعه شعب تأمین اجتماعی شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 55-63]
-
تابآوری زنجیره تأمین
شناسایی و اولویتبندی قابلیتهای تکنولوژیکی بهمنظور افزایش تاب آوری زنجیره تأمین [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 229-243]
-
تبلیغ دهان به دهان
اثر ایجاد حس مالکیت روانی فردی و جمعی برند در اجتماعات آنلاین برند بر رفتار خرید و تبلیغات برخط دهان به دهان (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ماهان) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 401-419]
-
تحلیل دادههای بزرگ
ارائه چارچوبی برای پیاده سازی زنجیره تامین چابک مبتنی بر داده های بزرگ (مطالعه موردی: شرکت های تند مصرف) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 128-136]
-
تحمل ریسک
خوشه بندی رفتار سرمایه گذاران بر اساس ویژگی های مالی، رفتاری و جمعیت شناختی: مطالعه ای بر اساس الگوریتم k-means [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 180-194]
-
تصویر ذهنی
بررسی تاثیر بازاریابی در شبکههای اجتماعی با تصویر ذهنی مشتریان شرکتهای بیمه در استان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 153-166]
-
تعاملات کاری
واکاوی عوامل موثر بر عملکرد کسب و کارهای مستقر در پارک های علم و فناوری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 350-365]
-
تعهد سازمانی
فعالیتهای مدیریت منابع انسانی و تعهد سازمانی در بین مهندسین و تکنسینهای فنی شرکت برق [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 79-95]
-
توانایی مدیریت
تأثیر استراتژی کسبوکار بر عملکرد شرکت با تأکید بر نقش تعدیل کنندگی توانایی مدیریت [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 285-305]
-
توانمندیهای داخلی تحقیق و توسعه
تأثیر کارآفرینی، توانمندیهای داخلی و همکاریهای خارجی تحقیق و توسعه بر عملکرد نوآوری در گروه صنعتی مپنا [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 366-384]
-
توسعه نوآوری
مدل مدیریت عوامل انگیزش فردی، تیمی و سازمانی در توسعه نوآوریهای شاخص (مطالعه موردی: 4 شرکت در شهرک صنعتی توس مشهد) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 420-433]
ج
-
جبران خدمات
فعالیتهای مدیریت منابع انسانی و تعهد سازمانی در بین مهندسین و تکنسینهای فنی شرکت برق [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 79-95]
-
جهتدهی فناوری
تاثیر جهتگیری فناوری بر عملکرد صادراتی با تاکید بر نقش میانجی نوآوری و نقش تعدیلی مسئولیت اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 268-284]
-
جوامع برند
اثر ایجاد حس مالکیت روانی فردی و جمعی برند در اجتماعات آنلاین برند بر رفتار خرید و تبلیغات برخط دهان به دهان (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ماهان) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 401-419]
ح
-
حمایت مدیریت عالی سازمان
فعالیتهای مدیریت منابع انسانی و تعهد سازمانی در بین مهندسین و تکنسینهای فنی شرکت برق [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 79-95]
-
حمل و نقل هوایی
اثر ایجاد حس مالکیت روانی فردی و جمعی برند در اجتماعات آنلاین برند بر رفتار خرید و تبلیغات برخط دهان به دهان (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ماهان) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 401-419]
خ
-
خروج کارآفرین
اولویتبندی دلایل خروج کارآفرین از کسب وکار در مراحل رشد شرکت [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
-
خرید واقعی
بررسی اثر عوامل موثر بر خرید واقعی با نقش میانجی قصدخرید و نقش تعدیلگری نوع محصول ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 96-115]
-
خلاقیت محوری
واکاوی عوامل موثر بر عملکرد کسب و کارهای مستقر در پارک های علم و فناوری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 350-365]
-
خوشهبندی
خوشه بندی رفتار سرمایه گذاران بر اساس ویژگی های مالی، رفتاری و جمعیت شناختی: مطالعه ای بر اساس الگوریتم k-means [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 180-194]
د
-
دامپینگ
رویکردی جدید به مسئله اقتصادی دامپینگ مبتنی بر نظریه بازیها با پارامترهای خاکستری [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 14-29]
-
دانش محصول
بررسی اثر عوامل موثر بر خرید واقعی با نقش میانجی قصدخرید و نقش تعدیلگری نوع محصول ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 96-115]
-
دلفی فازی
شناسایی و اولویتبندی قابلیتهای تکنولوژیکی بهمنظور افزایش تاب آوری زنجیره تأمین [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 229-243]
-
دیماتل مبتنی بر فرآیند تحلیل شبکه
شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی موفقیت در مدیریت زنجیره تأمین با روش دیماتل مبتنی بر تحلیل شبکه: مطالعه موردی مخابرات استان مازندران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 30-54]
-
دیمتل فازی
نیازسنجی شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی با روش ترکیبی گسترش عملکرد کیفیت و دیمتل فازی (بررسی موردی: شرکت خدماتی شهرک صنعتی رازی اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 195-215]
ر
-
راهبرد سازمان
واکنش بازار سرمایه نسبت به تحلیل راهبردی در مدیریت سازمان (مورد مطالعه: شرکتهای کاربر و سرمایهبر) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 64-78]
-
رضایتمندی مصرفکنندگان
تأثیر فعالیتهای بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعی بر قصد خرید با میانجیگری هویت اجتماعی، ارزش درک شده و رضایتمندی مصرفکنندگان شرکت سینره [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 333-349]
-
رفتار
خوشه بندی رفتار سرمایه گذاران بر اساس ویژگی های مالی، رفتاری و جمعیت شناختی: مطالعه ای بر اساس الگوریتم k-means [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 180-194]
ز
-
زنجیره تأمین چابک
ارائه چارچوبی برای پیاده سازی زنجیره تامین چابک مبتنی بر داده های بزرگ (مطالعه موردی: شرکت های تند مصرف) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 128-136]
-
زنجیره تأمین مبتنی بر دادههای بزرگ
ارائه چارچوبی برای پیاده سازی زنجیره تامین چابک مبتنی بر داده های بزرگ (مطالعه موردی: شرکت های تند مصرف) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 128-136]
س
-
سوآرا
شناسایی و اولویتبندی قابلیتهای تکنولوژیکی بهمنظور افزایش تاب آوری زنجیره تأمین [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 229-243]
-
سیاست تقسیم سود
بررسی تاثیر فشار سرمایهگذاران بر سیاست تقسیم سود [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 167-179]
-
سیستمهای توصیهکننده
خوشه بندی رفتار سرمایه گذاران بر اساس ویژگی های مالی، رفتاری و جمعیت شناختی: مطالعه ای بر اساس الگوریتم k-means [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 180-194]
ش
-
شبکههای اجتماعی
بررسی تاثیر بازاریابی در شبکههای اجتماعی با تصویر ذهنی مشتریان شرکتهای بیمه در استان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 153-166]
-
شرکت رنگسازی ایران
بررسی تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی کارآفرینی در شرکت رنگسازی ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 137-152]
-
شرکت های بیمه
بررسی تاثیر بازاریابی در شبکههای اجتماعی با تصویر ذهنی مشتریان شرکتهای بیمه در استان کردستان [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 153-166]
-
شرکتهای تند مصرف
ارائه چارچوبی برای پیاده سازی زنجیره تامین چابک مبتنی بر داده های بزرگ (مطالعه موردی: شرکت های تند مصرف) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 128-136]
-
شرکتهای ساختمانی
پذیرش فناوری مدلسازی اطلاعات ساختمان (BIM) در شرکتهای ساختمانی استان تهران با استفاده از مدل پذیرش فناوری (TAM) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 385-400]
-
شرکتهای سرمایهبر
واکنش بازار سرمایه نسبت به تحلیل راهبردی در مدیریت سازمان (مورد مطالعه: شرکتهای کاربر و سرمایهبر) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 64-78]
-
شرکتهای کاربر
واکنش بازار سرمایه نسبت به تحلیل راهبردی در مدیریت سازمان (مورد مطالعه: شرکتهای کاربر و سرمایهبر) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 64-78]
ض
-
ضددامپینگ
رویکردی جدید به مسئله اقتصادی دامپینگ مبتنی بر نظریه بازیها با پارامترهای خاکستری [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 14-29]
ط
-
طراحی مدرسه ابتدایی
روش های مدیریت طراحی درمدرسه ابتدایی باایجاد نشاط جهت ارتقاءیادگیری در دانش آموزان [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 244-256]
ع
-
عملکرد
واکاوی عوامل موثر بر عملکرد کسب و کارهای مستقر در پارک های علم و فناوری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 350-365]
-
عملکرد سازمانی
بررسی تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی کارآفرینی در شرکت رنگسازی ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 137-152]
-
عملکرد شرکت
تأثیر استراتژی کسبوکار بر عملکرد شرکت با تأکید بر نقش تعدیل کنندگی توانایی مدیریت [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 285-305]
-
عملکرد صادراتی
تاثیر جهتگیری فناوری بر عملکرد صادراتی با تاکید بر نقش میانجی نوآوری و نقش تعدیلی مسئولیت اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 268-284]
-
عملکرد مالی
انعطافپذیری سازمانی و عملکرد مالی: موردمطالعه شعب تأمین اجتماعی شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 55-63]
-
عملکرد مالی
نگهداشت وجه نقد، ارزش شرکت و عملکرد مالی تحت محدودیت در تأمین مالی: موردمطالعه بازار سرمایه ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 434-446]
-
عملکرد نوآوری
تأثیر کارآفرینی، توانمندیهای داخلی و همکاریهای خارجی تحقیق و توسعه بر عملکرد نوآوری در گروه صنعتی مپنا [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 366-384]
-
عوامل انگیزش
مدل مدیریت عوامل انگیزش فردی، تیمی و سازمانی در توسعه نوآوریهای شاخص (مطالعه موردی: 4 شرکت در شهرک صنعتی توس مشهد) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 420-433]
-
عوامل حیاتی موفقیت
شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی موفقیت در مدیریت زنجیره تأمین با روش دیماتل مبتنی بر تحلیل شبکه: مطالعه موردی مخابرات استان مازندران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 30-54]
-
عوامل ساختاری
بررسی و آسیبشناسی همسویی راهبردی و عوامل مؤثر بر آن در حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 306-332]
-
عوامل محتوایی
بررسی و آسیبشناسی همسویی راهبردی و عوامل مؤثر بر آن در حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 306-332]
-
عوامل محیطی
بررسی و آسیبشناسی همسویی راهبردی و عوامل مؤثر بر آن در حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 306-332]
ف
-
فشار سرمایهگذار
بررسی تاثیر فشار سرمایهگذاران بر سیاست تقسیم سود [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 167-179]
-
فعالیتهای بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعی
تأثیر فعالیتهای بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعی بر قصد خرید با میانجیگری هویت اجتماعی، ارزش درک شده و رضایتمندی مصرفکنندگان شرکت سینره [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 333-349]
-
فلسفه اخلاق
الگوی رابطه فلسفههای اخلاقی و فناوری اطلاعات با رفتار اخلاقی حسابرسان: رویکرد نظریه شبکه کنشگران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 216-228]
ق
-
قابلیت تکنولوژیکی
شناسایی و اولویتبندی قابلیتهای تکنولوژیکی بهمنظور افزایش تاب آوری زنجیره تأمین [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 229-243]
-
قصد خرید
بررسی اثر عوامل موثر بر خرید واقعی با نقش میانجی قصدخرید و نقش تعدیلگری نوع محصول ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 96-115]
-
قصد خرید
تأثیر فعالیتهای بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعی بر قصد خرید با میانجیگری هویت اجتماعی، ارزش درک شده و رضایتمندی مصرفکنندگان شرکت سینره [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 333-349]
ک
-
کارآفرین اجتماعی
اولویتبندی دلایل خروج کارآفرین از کسب وکار در مراحل رشد شرکت [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
-
کارآفرین تجاری
اولویتبندی دلایل خروج کارآفرین از کسب وکار در مراحل رشد شرکت [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
-
کارآفرینی
بررسی تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی کارآفرینی در شرکت رنگسازی ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 137-152]
-
کارآفرینی
تأثیر کارآفرینی، توانمندیهای داخلی و همکاریهای خارجی تحقیق و توسعه بر عملکرد نوآوری در گروه صنعتی مپنا [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 366-384]
-
کسبوکار
واکاوی عوامل موثر بر عملکرد کسب و کارهای مستقر در پارک های علم و فناوری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 350-365]
-
کنترل تحول
مدل تحول استراتژیک پیشنهادی دانشگاهها (مطالعه موردی: یکی از دانشگاههای دولتی) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 116-127]
-
کیفیت ادراکشده
بررسی اثر عوامل موثر بر خرید واقعی با نقش میانجی قصدخرید و نقش تعدیلگری نوع محصول ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 96-115]
گ
-
گروه مپنا
تأثیر کارآفرینی، توانمندیهای داخلی و همکاریهای خارجی تحقیق و توسعه بر عملکرد نوآوری در گروه صنعتی مپنا [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 366-384]
-
گسترش عملکرد کیفیت
نیازسنجی شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی با روش ترکیبی گسترش عملکرد کیفیت و دیمتل فازی (بررسی موردی: شرکت خدماتی شهرک صنعتی رازی اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 195-215]
م
-
ماتریس خانه کیفیت
نیازسنجی شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی با روش ترکیبی گسترش عملکرد کیفیت و دیمتل فازی (بررسی موردی: شرکت خدماتی شهرک صنعتی رازی اصفهان) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 195-215]
-
مالکیت روانی
اثر ایجاد حس مالکیت روانی فردی و جمعی برند در اجتماعات آنلاین برند بر رفتار خرید و تبلیغات برخط دهان به دهان (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ماهان) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 401-419]
-
محدودیت در تأمین مالی
نگهداشت وجه نقد، ارزش شرکت و عملکرد مالی تحت محدودیت در تأمین مالی: موردمطالعه بازار سرمایه ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 434-446]
-
محیط آموزشی
روش های مدیریت طراحی درمدرسه ابتدایی باایجاد نشاط جهت ارتقاءیادگیری در دانش آموزان [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 244-256]
-
مدل پذیرش فناوری
پذیرش فناوری مدلسازی اطلاعات ساختمان (BIM) در شرکتهای ساختمانی استان تهران با استفاده از مدل پذیرش فناوری (TAM) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 385-400]
-
مدل ساختار تفسیری
مدل تحول استراتژیک پیشنهادی دانشگاهها (مطالعه موردی: یکی از دانشگاههای دولتی) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 116-127]
-
مدلسازی اطلاعات ساختمان
پذیرش فناوری مدلسازی اطلاعات ساختمان (BIM) در شرکتهای ساختمانی استان تهران با استفاده از مدل پذیرش فناوری (TAM) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 385-400]
-
مدیریت
روش های مدیریت طراحی درمدرسه ابتدایی باایجاد نشاط جهت ارتقاءیادگیری در دانش آموزان [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 244-256]
-
مدیریت انگیزش
مدل مدیریت عوامل انگیزش فردی، تیمی و سازمانی در توسعه نوآوریهای شاخص (مطالعه موردی: 4 شرکت در شهرک صنعتی توس مشهد) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 420-433]
-
مدیریت زنجیره تأمین
شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی موفقیت در مدیریت زنجیره تأمین با روش دیماتل مبتنی بر تحلیل شبکه: مطالعه موردی مخابرات استان مازندران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 30-54]
-
مدیریت کیفیت فراگیر
بررسی تأثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی کارآفرینی در شرکت رنگسازی ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 137-152]
-
مراحل رشد کسبوکار
اولویتبندی دلایل خروج کارآفرین از کسب وکار در مراحل رشد شرکت [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-13]
-
مسئولیت اجتماعی
تاثیر جهتگیری فناوری بر عملکرد صادراتی با تاکید بر نقش میانجی نوآوری و نقش تعدیلی مسئولیت اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 268-284]
-
مشاوره سرمایهگذاری
خوشه بندی رفتار سرمایه گذاران بر اساس ویژگی های مالی، رفتاری و جمعیت شناختی: مطالعه ای بر اساس الگوریتم k-means [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 180-194]
-
معاملات نوسانی
بررسی تاثیر فشار سرمایهگذاران بر سیاست تقسیم سود [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 167-179]
ن
-
نسبت مشارکت معکوس
بهینه سازی پرتفلیو و نظریه ی ماتریس تصادفی در بازار بورس [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 257-267]
-
نشاط
روش های مدیریت طراحی درمدرسه ابتدایی باایجاد نشاط جهت ارتقاءیادگیری در دانش آموزان [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 244-256]
-
نظریه اخلاقی
الگوی رابطه فلسفههای اخلاقی و فناوری اطلاعات با رفتار اخلاقی حسابرسان: رویکرد نظریه شبکه کنشگران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 216-228]
-
نظریه بازی خاکستری
رویکردی جدید به مسئله اقتصادی دامپینگ مبتنی بر نظریه بازیها با پارامترهای خاکستری [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 14-29]
-
نظریه بازیها
رویکردی جدید به مسئله اقتصادی دامپینگ مبتنی بر نظریه بازیها با پارامترهای خاکستری [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 14-29]
-
نظریه سیستم خاکستری
رویکردی جدید به مسئله اقتصادی دامپینگ مبتنی بر نظریه بازیها با پارامترهای خاکستری [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 14-29]
-
نظریه شبکه کنشگران
الگوی رابطه فلسفههای اخلاقی و فناوری اطلاعات با رفتار اخلاقی حسابرسان: رویکرد نظریه شبکه کنشگران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 216-228]
-
نظریهی ماتریس تصادفی
بهینه سازی پرتفلیو و نظریه ی ماتریس تصادفی در بازار بورس [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 257-267]
-
نگهداشت وجه نقد
نگهداشت وجه نقد، ارزش شرکت و عملکرد مالی تحت محدودیت در تأمین مالی: موردمطالعه بازار سرمایه ایران [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 434-446]
-
نوآوری
تاثیر جهتگیری فناوری بر عملکرد صادراتی با تاکید بر نقش میانجی نوآوری و نقش تعدیلی مسئولیت اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 268-284]
-
نوآوری شاخص
مدل مدیریت عوامل انگیزش فردی، تیمی و سازمانی در توسعه نوآوریهای شاخص (مطالعه موردی: 4 شرکت در شهرک صنعتی توس مشهد) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 420-433]
و
-
واکنش بازار
واکنش بازار سرمایه نسبت به تحلیل راهبردی در مدیریت سازمان (مورد مطالعه: شرکتهای کاربر و سرمایهبر) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 64-78]
ه
-
همبستگی متقابل
بهینه سازی پرتفلیو و نظریه ی ماتریس تصادفی در بازار بورس [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 257-267]
-
همسویی
بررسی و آسیبشناسی همسویی راهبردی و عوامل مؤثر بر آن در حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 306-332]
-
همکاریهای خارجی تحقیق و توسعه
تأثیر کارآفرینی، توانمندیهای داخلی و همکاریهای خارجی تحقیق و توسعه بر عملکرد نوآوری در گروه صنعتی مپنا [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 366-384]
-
هویت اجتماعی
تأثیر فعالیتهای بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعی بر قصد خرید با میانجیگری هویت اجتماعی، ارزش درک شده و رضایتمندی مصرفکنندگان شرکت سینره [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 333-349]